محل لوگو

مجموعه ای کامل و کمیاب مقالات و کتابهای جشن ها و آیین های ایرانی


مجموعه ای کامل و کمیاب مقالات و کتابهای جشن ها و آیین های ایرانی

مجموعه کاملی از مقالات و کتابها در مورد آیین ها و جشن های ایرانی

 

اندیشه نیک

گفتار نیک کردار نیک

 

دانستن در مورد فرهنگ و تاریخ ایران و چگونگی شکل گیری آیین ها و جشن های ایرانی می تواند در حفظ و اشاعه ی آنها به ما کمک کند.

 

 

آموزش این آیین ها و جشن ها به فرزندانمان و اینکه چگونه میراث نیاکانمان را حفظ کنند وظیفه ی هر ایرانی و ایران دوستی محسوب می شود.

 

در قسمتی از یکی از این مقالات می خوانیم :

ایرانیان در ردیف سرسخت ترین، مقاوم ترین و پایدار ترین ملل جهان قرار دارند. ملتهای ساکن این سرزمین باستانی و کهن به دلیل موقعیت سوق الجیشی و استراتژیک سرزمینشان همیشه مورد تاخت و تاز اقوام و ملل چادر نشین و بیابانگرد و تمدن های همجوار بیگانه از شمال و جنوب و شرق و غرب میهن خود بوده و دمی روی آسایش وامنیت را ندیده اند. علاوه بر تهاجم و ویرانگری اقوام مهاجم که در یورش های سبعانه و بربرمنشانه ی خود همه آثارفرهنگی, علمی و تاریخی این سرزمین را با خاک یکسان نموده اند, این خاک بلا خیز و نفرین شده در بیشتر مراحل تاریخی در داخل نیز گرفتار حاکمان و فرمانروایانی بی فرهنگ و خرد ستیزی بوده که بر رنج فرهیختگان و اندیشه ورزان جامعه افزوده و از آنانی که زادگاه خود دل نکنده و به دیار تلخ و سیاه غربت پناه نبرده اند, جان ستانده اند.
با این اوصاف, این جمعیت مقاوم و پایدار با ایثار و از جان گذشتگی بینظیری در همه ی ادوار تاریخ بشری، با پرداخت بهائی سنگین و گرانبها سرزمین، زبان، فرهنگ و سنن ملی و انساندوستانه ی خود را اگر چه نه بصورت مکتوب و نوشته, در برابر فشار و تهاجم همه جانبه ی بیگانگان و بیگانه پرستانی كه دل در گرو اهریمن بدكنشت داشته و دارند،محفوظ نگاه داشته و با توسل به ترفندهای گوناگون و مختلف از دستاوردهای فرهنگی و علمی نیاكان خود در گذشته های دور و نزدیك دفاع كرده اند.

امیدوارم با خواندن این مجموعه مقالات و کتابها دید جدیدی در مورد جشن های باستانی ایرانی بیابیم و خوشحال خواهیم شد اگر نکته و نظرگاهی دارید با ما در میان بگذارید.

 

امیدوارم با خرید این مجموعه و کمک به ترویج این فرهنگ ،ما را نیز در انجام تحقیقات و پژوهش های بیشتر در این زمینه یاری و ترغیب نمایید.

جانتان خوش

 

در آینده ای نزدیک به همراهی شما ایران دوستان مجموعه را به شکلی کامل تر و جامع تر ارائه خواهیم کرد.


مبلغ قابل پرداخت 24,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 199

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما